Thursday, October 05, 2006

Ακόμα ένα πρωί...

...που άνοιξα τα μάτια και το βλέμμα κόλλησε στο γαλάζιο του ουρανού, έξω από το παράθυρο. Όχι ακριβώς γαλάζιο, είναι που ακόμα δεν είχε βγει ο ήλιος, ίσα που άρχιζε να χαράζει και πέρα στον ορίζοντα διέκρινα μια κόκκινη κηλίδα που ξεπρόβαλε σιγά σιγά για να μετατραπεί αργότερα σε ήλιο φωτεινό και οι αχτίδες του τώρα ζεσταίνουν την γυρισμένη μου πλάτη. Γυρνάμε την πλάτη στον ήλιο και στη θάλασσα σιγά σιγά, φθινοπώριασε.
Ανυπομονώ να έρθει ο χειμώνας, μου έλειψε το κρύο κι η βροχή, δε μου πάει το καλοκαίρι, είναι πολύ φωτεινό, είναι κι αυτή η ζέστη που σε πνίγει το απομεσήμερο.
Θέλω να βγω στην αυλή μου και καθισμένη αναπαυτικά στις μαξιλάρες, να παρατηρώ τα πουλιά και τις πεταλούδες που φτερουγίζουν ανέμελα πάνω απ΄τα λουλούδια ή μέσα στις φυλλωσιές των δέντρων.
Οι γάτες μου να αρχίσουν το ξέφρενο χορό τους, που άλλοτε μοιάζει παιχνίδι κι άλλοτε πάλι μοιάζει με μεγάλο θυμό, έτοιμο να ξεσπάσει.
Σαν απρόσμενη μπόρα που σε πιάνει στη μέση του πουθενά και δεν έχεις καταφύγιο να κρυφτείς, βρέχεσαι και η υγρασία διαπερνά το κορμί κι όμως σ΄αρέσει.
Φθινοπώριασε...

25 Comments:

At 12:50 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Ξεκίνησα να διαβάσω τα post σου και αγαλίασε η ψυχή μου ρε συ!!!

Κατ'αρχάς απ'τον τίτλο και μόνο μια "ζεστασιά" απλώθηκε στο κορμί μου.Μια χαρά....μια αισιοδοξία.....ένα πράγμα απίστευτο!!!...είμαι σίγουρος ότι θα τα ταιριάξουμε πολύ εμείς οι δύο.....τι να σου λέω τώρα...!!!!!
:-))))))))

 
At 12:55 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

A και κάτι άλλο.......
Ξεκόλα με τη θλίψη και τα νταουνιάσματα.....μην έρθω εκεί και γίνει της "Πορείας των καθηγητών" έτσι????
Νέα κοπέλα....ακούς εκεί!!!

άντε μη τα πάρω τώρα?άντε λέμε!!ΑΝΤΕ Ε????ΑΝΤΕ!!!!

 
At 1:19 PM , Blogger Ireths said...

Καλώς ήρθες στον κόσμο του πάγου.... :-))))))))

 
At 1:27 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Θα πάρω καμινέτο....και θα στα κάψω ρε τα παγόβουνά σου......!!!!
Ακούς εκεί!!!???

 
At 1:32 PM , Blogger Ireths said...

Ουπς... άρχισαν οι τρομοκρατικές ενέργειες!!!!

 
At 1:34 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

E....μα είναι κατάσταση αυτή?Τι έπαθες κορίτσι μου και έχεις τέτοιες μαυρίλες?γιατί ε? γιατί?
Αδιάκριτος ΚΑΙ τρομοκράτης έτσι???
Όχι παίζουμε τώρα!!!!
Για να ακούσω λοιπόν?Δεχόμεθα και email......
:-)))))))))

 
At 1:36 PM , Blogger Ireths said...

Μές στη Δημοκρατία σε βρίσκω!!!!!
Ε καλά δεν έπαθα και τίποτα τρομερό και φοβερό, απλά πέφτω μερικές φορές, με πιάνει μελαγχολία αφού!
Αλλά όταν ξανασηκωθώ.... εκεί να δεις τί γίνεται ...χεχεχε

 
At 1:43 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Σιγά μη μας πεις τώρα όταν είσαι στα up σου, θα μας κάνεις να ξεκαρδιστούμε στα γέλια κιόλας!!!
Δημοκρατία?????
Βρε συ το ξέρεις ότι ο ξάδερφος του μπατζανάκη του προπροπροπροπροπροπροπροπροπροπάπουμου είχε συγγένεια με τον αδερφό της κουμπάρας, του ξώγαμου από την γιαγιά, του γαμπρού της ξαδέρφης του Αριστοτέλη? Είμαι από Δημοκρατικότατον σόι εγώ!!!!
Τ'ακούς?...και άντε ανέβα μη τα πάρω πραγματικά και σου αναλύσω όλο το γεννεολογικό μου δέντρο έτσι????(πω-πω κατάρα ε?)
;-))

 
At 1:43 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Σιγά μη μας πεις τώρα όταν είσαι στα up σου, θα μας κάνεις να ξεκαρδιστούμε στα γέλια κιόλας!!!
Δημοκρατία?????
Βρε συ το ξέρεις ότι ο ξάδερφος του μπατζανάκη του προπροπροπροπροπροπροπροπροπροπάπουμου είχε συγγένεια με τον αδερφό της κουμπάρας, του ξώγαμου από την γιαγιά, του γαμπρού της ξαδέρφης του Αριστοτέλη? Είμαι από Δημοκρατικότατον σόι εγώ!!!!
Τ'ακούς?...και άντε ανέβα μη τα πάρω πραγματικά και σου αναλύσω όλο το γεννεολογικό μου δέντρο έτσι????(πω-πω κατάρα ε?)
;-))

 
At 1:50 PM , Blogger Ireths said...

Μη μου τα γράφεις δυο φορές... τα καταλαβαίνω και με τη πρώτη ... μελαγχολία έχω όχι ηλιθιότητα :-P
Και μη μου φωνάζεις εμένα άντε μη πω τίποτα για το μπατζανάκη της πρώτης ξαδέρφης της θείας της γιαγιάς της προγιαγιάς του κουμπάρου του Παπαδόπουλου... γρουμφ!

 
At 2:24 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

γρουμφ-γρουμφ.......μεγάλος δημοκράτης ο Παπαδόπουλος....επαναστάτης.....
κάτι οσάν τον Τσε Γκεβάρα!!!
Σου φωνάζω ρε...σου φωνάζω, θες να blogoπλακωθούμε στις blogoμπουνιές να σου φύγει η μελαγχολία?
Θες ε?

 
At 2:31 PM , Blogger Ireths said...

Εξαρτάται.. άμα έχεις βαρύ χέρι.. να μου λείπει ... προτιμώ τη μελαγχολία απ' τα κατάγματα...

 
At 2:38 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

αναλόγως.......το χέρι μου είναι βαρύ εκεί που χρειάζεται και απαλότατον όταν πρέπει....διαλέγεις και παίρνεις δεσποινίς μου!!!:PPPPP

 
At 2:51 PM , Blogger Ireths said...

ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ
Fragile inside...
This side up.

 
At 3:07 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

:-))))))))
καλά.....θα είμαι τρυφερός μαζί σου..στο υπόσχομαι.....αλλά θα μου σκας κανά χαμόγελο έτσι???....αλλιώς δε μπορώ......στεναχωριέμαι ο μαλάκας!!
;-))))

 
At 3:10 PM , Blogger Ireths said...

Αγαπητέ μου,
It's a deal!
Άλλωστε μελαγχολική είμαι και μάλιστα παροδικά, όχι ξυνή ;-)

 
At 3:17 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Λιγομίλητη και επί της ουσίας είσαι πάντως.....μ'αρέσει αυτό σπάνιο για γυναίκα!!!!!
(Μη πάρεις και θάρρος τώρα που σου είπα μια καλή κουβέντα έτσι???)
Άντε ε? άντεεεε!!!
Τρυφερός είπα?....μάλλον το τρυφερά βίαιος θα με χαρακτήριζε.....!!!
;-))))))))

 
At 3:21 PM , Blogger Ireths said...

Πάνω που είπες μια καλή κουβέντα και πήγα να ξεπεράσω λίγο τη μελαγχολία, μου το παίζεις σκληρός και βίαιος (ο άντρας ο σωστός ο πρόστυχος, ο κ.τ.λ.) και με βυθίζεις πάλι στη θλίψη και στη μαύρη μαυρίλα πλάκωσε..

 
At 3:28 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

όχι βρε κούκλα μου....αλήθεια την είπα τη καλή κουβέντα......με παρεξήγησες....δεν τη βρίσκω να το παίζω σκληρός.......μη μου πέσεις πάλι και τι θα σε κάνω????
Πω-πω τι πάθαμε σήμερα????

 
At 3:34 PM , Blogger Ireths said...

Τι πάθαμε απ τη μελαγχολία εννοείς ή απ τη λογοδιάροια? ... χεχεχεχε
Δε πέφτω καλέ μου κύριε, αλλά μάζεψε τη μπανανόφλουδα από μπροστά μου :-P

 
At 3:46 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

καλέ μου κύριε??
με γ....σες τώρα....!!!
Μελαγχόλησα.....δεν μου φτάνει που μου μιλάνε στο πληθυντικό τα πιτσιρίκια στο δρόμο.....να και τα καλέ μου κύριε....στο άνθος της ηλικίας μου......και ύστερα λένε ότι η καλύτερη ηλικία του άντρα είναι 30 με 40....πάλι τη πάτησα γαμώτο.........

 
At 3:57 PM , Blogger Ireths said...

Ωωωωωω δεν το είχα σκοπό....
Άλλωστε είμαστε σχεδόν συνομήλικοι μην το παίρνεις κατάκαρδα.
Έλα τώρα.. χαρά της ζωής... μη μελαγχολείς ;-)

 
At 4:03 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

Καλά αφού μου κλείνεις το μάτι έτσι ;-) τσαχπινογαργαλιάρικα....θα αναβάλω τη μελαγχολία μου για καμιά 50 χρπόνια αν μπορέσω!!!:-)))
"Χαρά της ζωής"......ομολογώ ότι καμία γυναίκα ποτέ δεν με έχει πει έτσι.....(αν και θα έπρεπε οι γαϊδούρες!!!)....δηλώνω γοητευμένος!!!!

 
At 4:03 PM , Blogger ονειροπόλος πάνθηρ... said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 4:06 PM , Blogger Ireths said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home